כיצד לזהות ציור מקורי ואיך להבדיל מאת יגאל פרלסר
יגאל פרסלר אמנות

Date

עולם הציורים המקוריים - הצגת פרטים על כיצד לזהות ציור מקורי ואיך להבדיל בין ציור מקורי לציור מזויף, כמו גם על האספנות של ציורים מקוריים והיכן ניתן למצוא אותם. מאת יגאל פרסלר יועץ אמנות

ציורים מקוריים מבוקשים מאוד על ידי אספני אמנות רחבי עולם, הן יצירות אמנות ייחודיות אשר עבר בחינה שיש להן מקום מיוחד בעולם האמנות. לאחרונה עם עליית הטכנולוגיה, נעשה קשה יותר יותר להבדיל בין ציור מקורי ציור מזויף. הנה כמה טיפים כיצד לזהות ציור מקורי וכיצד להבדיל אותו מציור מזויף.

יגאל פרסלר

חפש את החתימה של האמן

אחד הסימנים הברורים ביותר לכך שציור הוא מקורי הוא חתימתו של האמן. אמנים רבים חותמים על עבודתם, חתימה יכולה להיות רמז חשוב אשר מנסים לזהות ציור מקורי. עם זאת, חשוב לציין שכמה זייפנים ינסו לעשות רפליקהשל חתימת האמן, בכך שזו לא תמיד מדובר שיטה חסינת תקלות.

יגאל פרסלר אמנות

בדוק את עבודת המברשת

עבודת מכחול בציור מקורי תהיה לרוב ייחודית לאמן. שימו לב ממשיכות מכחול שאופן השכבות שלה ביצירת הציור. זה יכול להיות קשה לשכפל ציור מזויף, ולכן בחינת עבודת מכחול יכולה להיות דרך טובה להבדיל בין ציור מקורי לציור מזויף.

 

בדוק את איכות חומרים

איכות החומרים משמשים ציור מקורי יכולה להיות גם רמז לאותנטיות שלו. לדוגמה, ציור מקורי צפוי להיות צבוע על קנבס או נייר באיכות גבוהה, עוד זיוף עשוי להיות צבוע על חומר זול יותר. באופן דומה, הצבע משמע בציור מקורי יהיה איכותי יותר כשהצבע משמש ציור מזויף.

 

השתמש באור אולטרה סגול

ניתן להשתמש באור אולטרה סגול כדי לבחון בחוסר עקביות בצבע, מה שיכול לסייע לזיהוי ציור מזויף. ציור מקורי יהיה צבוע בצורה עקבית לכל אורכו, עוד של ציור מזויף עשויים להיות אזורים של צבע לא אחיד או לא עקבי.

 

כשזה מגיע לרכישת ציורים מקוריים, יש הרבה מקומות למצוא אותם. גלריות אמנות ומוזיאונים הם מקומות טובים להתחיל בהם, כיוון שלעתים קרובות מוצגים בהם מגוון ציורים מקוריים. בתי מכירות פומביות הם גם מקומות פופולריים למציאת ציורים מקוריים, והם יכולים להיות מקור טוב מידע על ערכם של ציורים מסוימים.

יגאל פרסלר

סיכום, זיהוי ציור מקורי יכול להיות משימה מאתגרת, אך באמצעות חיפוש חתימת האמן, בדיקת עבדות מכחול, בדיקת איכות חומרים ושימוש באור אולטרה סגול, ניתן להבדיל בין ציור מקורי ציור מזויף. 

ואם אתם מעוניינים לבסוף בציורים מקוריים, יש הרבה מקומות למצוא אותם, כמו גלריות לאמנות מוזיאונים ועד בתי מכירות פומביות. עם מעט ידע מחקר, אתה יכול התחיל לבנות את אוסף הציורים המקוריים שלך.

יועץ אמנות

 

More
articles