עסקים בעולם האמנות: כמה טיפים לאמנים ולאספנים להצלחה מאת יגאל פרסלר
יגאל פרסלר

Date

עולם האמנות נתפס לרוב כעיסוק יצירתי ולא כמיזם עסקי. עם זאת, בין אם אתה אמן שמעוניין למכור את עבודתך או אספן המעוניין לבנות אוסף, הבנת הצד העסקי של עולם האמנות היא חיונית.

הנה כמה טיפים לאמנים ולאספנים כאחד מאת יגאל פרסלר.

קודם כל כמה טיפים לאמנים, שכדאי לאספנים לדעתך גם כן:

  • תמחר את יצירות האמנות שלך בצורה ריאלית: תמחור יצירות אמנות יכול להיות מסובך, אבל חשוב להיות מציאותי. שקול את רמת הניסיון שלך, החומרים שבהם נעשה שימוש, ואת הגודל והמורכבות של היצירה. אל תמעיט בערכו של העבודה שלך, אבל גם שים לב שקונים לא ירצו לשלם מחיר מופקע עבור אמן לא ידוע. במקרה של אמן ידוע זה סיפור אחר..

 

  • לשווק את עצמך אסטרטגית: בעידן המדיה החברתית, קל מתמיד לאמנים לקדם את עבודתם. צור אתר אינטרנט או חשבון מדיה חברתית במיוחד עבור האמנות שלך, והצג את היצירות הטובות ביותר שלך. אל תפחד לפנות לגלריות או לפרסם בשוקי אמנות אונליין.

 

  • נטוורקינג עם אמנים אחרים ואנשי מקצוע בתעשייה: השתתף באירועי אמנות, הצטרף לקבוצות אמנים והתחבר עם אמנים אחרים ואנשי מקצוע בתעשייה. אתה אף פעם לא יודע מתי עלולה להיווצר הזדמנות או מתי אתה עשוי לפגוש מישהו שיכול לעזור לך לקחת את הקריירה שלך לשלב הבא.

ועכשיו לאספנים:

  • עשה את המחקר שלך: לפני שאתה קונה יצירות אמנות, עשה את המחקר שלך על האמן ועבודותיו. חפשו גלריות מכובדות או מקומות שוק מקוונים, וקראו ביקורות של אספנים אחרים. שקול את הרקורד של האמן והאם עבודתו הוצגה או נמכרה במקומות מוכרים.

 

  • בניית מערכות יחסים עם גלריות ואמנים: בניית מערכות יחסים עם גלריות ואמנים יכולה לתת לך גישה לפריטים בלעדיים ולעזור לך לנהל משא ומתן על עסקאות טובות יותר. השתתפו בפתיחות ותערוכות של גלריות, ואל תחששו לשאול שאלות ולפתוח בשיחה.

השקיעו במה שאתם אוהבים: בסופו של יום, איסוף אמנות הוא תשוקה. השקיעו ביצירות שאתם באמת אוהבים שמדברות אליכם. אל תקנו אמנות כהשקעה כספית, אלא כהשקעה רגשית שתביא לכם שמחה לאורך שנים.

לסיכום, הבנת הצד העסקי של עולם האמנות חיונית הן לאמנים והן לאספנים. על ידי תמחור יצירות אמנות בצורה מציאותית, שיווק אסטרטגי, יצירת קשרים עם אנשי מקצוע בתעשייה, מחקר, בניית קשרים עם גלריות ואמנים והשקעה במה שאתה אוהב, אתה יכול לנווט בעולם האמנות בביטחון ובהצלחה.
לקריאה נוספת על  יגאל פרסלר

 
















More
articles